Contact

Ons specialistenteam bestaat uit casemanagers en arbeidsdeskundigen. Wij werken iedere dag met veel plezier volgens de kernwaarden van EBEX. Deze zijn:

Klant centraal
De klanten van EBEX zijn de met EBEX samenwerkende intermediairs en de werkgevers die via deze intermediairs hun verzekeringen en verzuimbegeleiding/ casemanagement hebben ondergebracht bij EBEX. EBEX zet in haar handelen de klant centraal. Dat betekent dat medewerkers hun uiterste best doen om het de klant (intermediairs en eindklanten) naar de zin te maken en waar mogelijk meerwaarde te leveren zonder dat de klant hierom vraagt. 

Persoonlijk, laagdrempelig, korte lijnen
EBEX is een kleine compacte organisatie, die al haar klanten persoonlijk kent. Er wordt niet gewerkt met klantonvriendelijke inbelmenu’s. Klanten kunnen hun contactpersonen bij EBEX direct bereiken. 

Kennisintensief
Binnen EBEX is het kennisniveau hoog rondom wetgeving en de doorvertaling naar richtlijnen, producten en diensten. Hierdoor staat de dienstverlening kwalitatief op een hoog niveau en kunnen klanten (intermediair en eindklanten) ook gebruik maken van opleidingsprogramma’s en de vraagbaakfunctie (inhoudelijke casuïstiek en sociale wet- en regelgeving). 

EBEX BV is een dochteronderneming van De Verzuimeconoom BV en daarmee ook onderdeel van de Heilbron Groep. Vanzelfsprekend omarmen wij ook de kernwaarden van de Heilbron Groep. Onderstaande woorden geven weer wat de kern is van onze cultuur. Ze zeggen iets over onze identiteit en onze houding en gedrag. We dragen ze intern onderling actief uit.

Persoonlijk
Wij kennen onze klanten. Maar ook onze collega’s.

Deskundig
Wij weten waar over we praten. Met recht een specialist op meerdere vlakken. 

Ondernemend
Verder willen kijken. Buiten de gebaande paden. Elkaar beter willen maken! 

Betrokken
Met elkaar over zaken van gedachten wisselen. Met een relativerende blik naar de wereld kijken. Samen optrekken.

Betrouwbaar
Het gaat over zekerheid. Weten dat het goed komt, afspraak is afspraak.

308