Contact
logo aevitae

Afgelopen maand vond er weer een opleidingsmiddag plaats voor alle EBEX-adviseurs. Het was een interessante middag waarin veel nieuwe inzichten en uitdagingen werden uitgelicht en er vragen werden beantwoord over de nieuwe samenwerking met Aevitae. De inhoud van deze vragen en antwoorden heeft Frans vorige week al naar alle adviseurs op de mail gezet.

Daarnaast hebben alle adviseurs nieuwe communicatietools mee naar huis gekregen als ondersteuning bij het uitleggen en verkopen van het EBEX pakket. Deze zijn overigens ook vanaf nu op onze website te vinden onder het kopje EBEX adviseurs.

Tenslotte vond er nog een interessante plenaire discussie plaats over "hoe overtuig ik mijn klant van het EBEX pakket?". De uitkomsten hiervan vonden wij persoonlijk erg leuk om te horen en hebben we nog even onder elkaar gezet:

  • Overtuigingskracht tonen richting de klant: geloven in het product en adviseren dat het wat de adviseur betreft één van de beste oplossingen in de markt is;

  • Gemak: het werkt bij makkelijker dan bij een reguliere verzekeraar/arbodienst;

  • De korte lijnen: iedereen bij EBEX is goed bereikbaar, op vragen komt snel een antwoord;

  • De aanwezige adviseurs hadden geen negatieve, maar wel positieve ervaringen met de dienstverlening van EBEX. Dit in tegenstelling tot arbodiensten, verzekeraars en UWV;

  • Oplossingsgericht: er wordt altijd naar een oplossing gezocht door EBEX.

We kijken terug op een geslaagde middag en verheugen ons alweer op de volgende opleidingsmiddag!

243